{__GOOGLE_GTM_DATALAYER} {__GOOGLE_GTM_HEAD} {__CENEO_OPINIE} {__WP_PIXEL} {__GOOGLE_GTM_NOSCRIPT}
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Wysyłka
Hity sklepowe
Producenci
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Kontakt
Statystyka
  • Ilość produktów: 283
  • Ilość kategorii: 674
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 0
  • Aktualnie klientów na stronie: 5
  • Sklep odwiedziło: 1063351 klientów
Zmiana języka
PolskiAngielski

Wysyłka

Koszt dostawy

Ceny towarów w sklepie Repunkt.pl nie zawierają kosztów dostawy – zostaną one doliczone w trakcie składania zamówienia. Koszt ten jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz wagi i wielkości paczki.

              

Naszym Klientom udostępniamy kilka sposobów dostawy
  • Kurier InPost  - na terenie całego kraju - Paczka w 24H
  • Paczkomaty InPost - na terenie całego kraju - Paczka do odbioru w 24H
  • Transport własny – na terenie Płocka i okolic
  • Odbiór osobisty w Płocku – Sklep Repunkt (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym)
 
Koszty wysyłki przedstawiają się następująco
  • InPost - przesyłka kurierska: 14,9 zł
  • InPost - przesyłka kurierska pobraniowa: 19,5 zł
  • Paczkomaty InPost - przesyłka kurierska: 9,99 zł
  • Odbiór osobisty w magazynie firmy:0 zł 
 

W Polsce jest ponad 1300 Paczkomatów w 260 miastach oraz 8300 Punktów Awizacyjnych i 1200 Punktów Obsługi Klienta InPost.

Paczkomaty są zawsze blisko Twoich Klientów. Każda lokalizacja podlega rygorystycznemu audytowi pod względem dostępności i natężenia ruchu Klientów. Paczkomaty znaleźć można m.in. przy:

  • hipermarketach Tesco, Carrefour czy Auchan
  • marketach Kaufland, Biedronka, E. Leclerc, Stokrotka czy Intermarché
  • stacjach paliw BP, Statoil, Orlen czy LOTOS
  • dworcach PKP
  • galeriach handlowych
  • centrach biurowych
  • i innych uczęszczanych lokalizacjach.

Znajdź Paczkomat - kliknij


alt




Zwroty

Każdy zwrot produktu należy najpierw zgłosić w Biurze Obsługi Klienta emailem biuro@repunkt.pl
lub telefonicznie  24 364 92 72


Otrzymają Państwo wtedy wszystkie dane potrzebne do zwrotu produktu. 

Zwroty muszą być opłacone.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu